«Gamle» prosjekter

En liten stund siden jeg lagde disse, men jeg fikk endelig tatt bilde av dem her om dagen…

Da vi var i Sør-Afrika for noen år siden kjøpte jeg et stoff med bilder av «the big five», dvs de fem store dyrene som man prøver å finne igjen på safari. Minsten er veldig glad i dyr, så da jeg fant ut jeg skulle lage en sengekant til ham brukte jeg litt av dette stoffet. Fyllte den med ganske stiv platevatt, men den kunne ha vært ennå stivere. Kanten er ca 40cm høy.

Sengekant med de fem store

IMG_3543

Da det begynnte å gå mot varmere tider laget jeg en lett vognpose i 3-lags fleece. Jeg kjøpte noen fleecepledd på plantasjen som jeg brukte. Stoffet på kanten er elefantmønstret og er kjøpt fra stoff og stil.

IMG_3537

Lett vognpose i fleece

Tar også med et bilde av vinterposen jeg sydde til minstemann da vi kom hjem fra Australia. Den er sydd i kunstskinn, kan vaskes i maskin ved høy temperatur og er veldig god og varm. Det skal legges til at eieren liker veldig godt å kose i den.

VinterposePosen er trukket med grå cordfløyel. Posen har hull til selene i vogna.

1 kommentar »

  1. Victoria Said:

    Så morsom sengekant!:)
    Og ang sengekanten så sier jeg det igjen – hvis jeg får ei jente en gang skal du få bestilling på vårpose!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Legg igjen en kommentar

