Endelig ferdig!

Da har jeg endelig blitt ferdig med et par album som jeg har holdt på med ganske lenge.
Det er i skrivende stund godt over et år siden vi kom hjem etter et fantastisk år i Australia og jeg har endelig fått ferdig det o`store Australia-albumet. Det inneholder utrolig mange fine minner og det har stort sett vært en glede å jobbe med det. Albumet startet som et helt vanlig scrapbook-album i «kjedelig» blå utførelse med 20 sider, og endte med sølv/orange trekk og 100 sider.
Australia-album og Adrians første album
Man kan nok ikke kalle albumet for et ordentlig scrap-album, men jeg har virkelig fått sansen for album hvor man lager hver side for seg for så å sette dem inn i plastlommer hver for seg. Det er utrolig mye lettere å jobbe med enn et vanlig album og sidene holder seg mye penere. Det er også en stor fordel at man kan justere antall sider etterhvert som man jobber. Det andre albumet på bildet er lillegutts 1. album som også går til vi kom hjem fra Australia, så jeg har litt å hente inn der…men godt å endelig bli ferdig med det også.
Papiret som albumet er trukket med kommer fra Ruby Star traders som ble en av favorittbutikkene mine i Australia. Om jeg bare hadde hatt plass i kofferten hjem så hadde jeg nok kjøpt litt mer her. Litt papir ble det imidlertid plass til
Nydelig papir fra Rubystar Traders Papiret er brukt til album, albumsider, kort og diverse annet. Det minner i grunn mer om tapet enn vanlig papir, med detaljene i fløyel. Noen som vet hvor man kan få tak i litt eksklusivt papir her hjemme?

Apropos Australia. I pakkinga fant jeg en liten kjekk duppedings jeg hadde glemt jeg hadde; nuppefjerneren min. Juniors australiajakke fikk seg en omgang og den ble så god som ny. Litt vanskelig å se på bildet men det er fjernet nupper fra høyresiden av jakken. Før og etter en omgang med nuppemaskina For ikke å snakke om hvor moro junior syns det var å bruke den lille maskinen. Vi fikk fjernet nupper fra en hel mengde klær.

3 kommentarer »

  1. Ooh, I like your album and yes, I do love the peel remover tool – it makes old clothes look revived and new again.

    • kosogkaos Said:

      Wow Mariane! I am impressed you understood that! The albums are from Australia and I FINALLY finished them. Adrian loved the tool as well, dot-remover-machine, as he called it, so we got to remove a lot of lints before he tired out.. Love all your creations by the way, you are soo clever. How are the etsy shop going?

  2. Guro Said:

    Godt gjort! Jeg får jo aldri laget album, tror ikke jeg har tålmodighet til det… Men det er utrolig fint å ha album å se i, så kanskje jeg burde ta meg sammen.
    Nuppefjerner skulle jeg gjerne hatt selv. Særlig strikkeplagg blir jo så god som ny etter en omgang.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Legg igjen en kommentar

