Velkommen til verden-gensere

Flere gode venninner av meg har fått baby i det siste, og siden det har blitt mye stillesitting på meg i det siste fant jeg ut at jeg kunne strikke noen babygaver. Genserne har jeg strikket mange av før og oppskriften er hentet fra nøstebarnboka. Genserne er strikket i str. 1 år men kan fint brukes fra 0.5 til nesten 2 år, litt avhengig av hvor stort barnet er. De er strikket i mykt alpaca-garn.

Ribbegenser i alpaca-ull str 1 årDet går mye i brunt og gammelrosa for tiden. Dvs jeg har alltid vært veldig glad i brunt, også er det jo morsomt for en som bare har gutter i huset å strikke litt rosa. Den grønne genseren er til lillebror her i huset som akkurat har kommet til verden:-)

1 kommentar »

  1. Kjempefine gensere!
    Du er så fliiiiiiiiink. Jada, bare litt misunnelig 😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Legg igjen en kommentar

